niedziela, 9 grudnia 2012

Sugar

Zima przyszła. Wiem, nie macie okien w domu. Zaopatrzyliście się już w swetry? Ciepłe skarpety i rąsiawiczki? Jak tak to PJONA!, Jak nie, to na co czekacie? 

Nic mi się nie chce. Znowu poniedziałek. Co mnie cieszy, że tylko dwa poniedziałki i święta <3 

Strasznie głowa mnie boli. Nie będę dzisiaj poruszać jakiś tematów wymagających myślenia.

W tę noc ma spaść dużo śniegu nawet 20 cm. :) To cudownie! 

Pewnie już wiecie, w Częstochowie na Jasnej Górze jakiś facet rzucił w obraz Matki Boskiej, żarówkami z czarną farbą. Jestem ateistą, ale nie rozumiem jak można do takiego czynu się dopuścić? Jest to takie haniebne. Takie bezmyślne. Na szczęście nic się nie stało. Koleś jest z Podkarpacia. 

Cieszę się, że zima przyszła. Zima nocą jest piękna. Chętnie wyszłabym na spacer z mroźną noc, z kubkiem czekolady i kimś u boku. Jak na razie moje marzenie się nie spełni, ale nie będę długo czekać :>

Kac morderca, nie ma serca.. gdyby było lato to słyszałabym jak trawa rośnie. Skoro jest zima to słyszę jak płatki śniegu opadają na stworzoną już warstwę puchu. 

http://www.youtube.com/watch?v=c7d8LUJ8Ejk kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa :3

Znośnego poniedziałku,
Do jutra,
Zuz.

Ps. Bardzo przepraszam za brak wpisu wczoraj :<

2 komentarze:

  1. Dzięki za przypomnienie, że jest pora zimowa i trzeba się zaopatrzyć w DUŻĄ ilość ciepłych rzeczy :D Co ja bym bez ciebie zrobił :)
    Miłego poniedziałku. :)

    OdpowiedzUsuń