wtorek, 4 grudnia 2012

Newsroom.

Pozdrowiłam od Was dziadka, wypytał mnie o wszytko co dotyczy bloga, nawet w szpitalu złapałam wifi i mu pokazałam moje dzieło :3 Był mile zaskoczony i uśmiechnięty. Dziękuję Wam!

Michael, dopóki jestem jeszcze młoda korzystam z życia :) Nie w sposób taki, że o może dzisiaj się zapomnę i pójdę na całość.. Na to jeszcze przyjdzie czas z odpowiednią osobą w odpowiednio wymarzonym miejscu. Chcę jak najwięcej czerpać radości z życia, kto wie 21 ma być koniec świata :). Co do epoki.. wybrałabym średniowiecze, ale wolałabym być rycerzem albo damą dworu, bądź romantyzm.. też piękna epoka. Urodzić się jako poeta. Coś wspaniałego. Nie mówiłam Wam.. piszę wiersze :)

Kami, najbardziej w świecie lubię krówki, marcepanowe cuksy i ferrero roche, często też delektuje się toffiefe ( mam nadzieję, że wszystkie nazwy napisałam bezbłędnie). Marzeń mam bardzo dużo. Chciałabym się uczyć na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, na wydziale Językowym albo na Dziennikarskim. Ponadto chciałabym pracować w National Geographic i tworzyć tak cudowne zdjęcia jak Ci wszyscy podróżnicy. Chciałabym zwiedzić świat. Wynaleźć lek na raka. Przeczytać wszystkie interesujące książki z fabułą. Chciałabym uwierzyć w miłość. Chciałabym znaleźć odpowiednią osobę na całe życie. Wychować dzieci na nie głupie stworzenia. Chciałabym zaopiekować się nad wszystkimi zwierzętami porzuconymi, takimi nie kochanymi. Chciałabym takim zwierzątkom stworzyć prawdziwy dom, nie ważne czy to gekon, boa dusiciel (constuctor), wyłupiasta żaba, pies, kot, rybka.. Chciałabym by doczekały starości w miłości. Chciałabym by dzieci nie umierały.. By wszystkie rodziły się zdrowe.. By nie było wojen, konfliktów, by dzieci nie musiały bronić się kałachem. Warto poświęcić chwilkę:

O.S.T.R. & Hades "600 dni" (prod. Killing Skills)

To jeszcze nie wszystkie z moich marzeń. Powiem jeszcze o jednym: ŻEBY MÓC JEŚĆ ILE SIĘ CHCE I NIE TYĆ! O tak..

Ritsu, jak myślę, że mnie postrzegają inni? Nigdy nie robię dobrego pierwszego wrażenia. Za bardzo się staram. Jestem sarkastyczna i trafiają się osoby mało inteligentne, które nie zrozumieją i pomyślą sobie: Co za głupia dziewczyna... Często tak miałam. jednakże po kilku rozmowach nagle ich stosunek do mnie się zmienia.. tak jak mój do nich. Dlaczego? Bo okazują się serio tępi.. Nie lubię osób nie oczytanych. Często się uśmiecham, wygłupiam, robię idiotyczne rzeczy.. Lecz tak na prawdę nie wiem jak mnie widzą. Nie mnie to oceniać. :P

Dziękuję Wam jeszcze raz za wsparcie.. Piszcie w komentarzach co jeszcze chcecie o mnie wiedzieć.. na jaki temat mam się wypowiedzieć itp. 

Miłej środy,
Do jutra,
Zuz.

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za przekazane pozdrowienia.
    Łał masz ty trochę tych marzeń. Oby te najistotniejsze się spełniły.
    Mogę cie z czystym sumieniem zaprosić do klubu łasucha :D
    Jak wymyśle coś sensownego lub o co bym chciała jeszcze wiedzieć to na pewno napiszę.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajne podejście do życia. Naprawdę mi się ono podoba.
    Co do epoki to wyobraziłem sobie Zuzę w lśniącej zbroi broniącej dobra ludzkości. Heh nawet spoko.
    Mam pomysł :) może byś coś zaśpiewała i tu opublikowała ?:) i podała np to co NAJBARDZIEJ lubisz np : muzyka, potrawa, kolor, pora roku, cechy charakteru, ludzie, to co lubisz najbardziej w szkole i kogo itd. Co ty na to ?:)

    OdpowiedzUsuń