poniedziałek, 17 grudnia 2012

Prezent dla chłopaka/brata

Dziękuję Kami na wsparcie :*

Byłam dzisiaj na sporych zakupach. Brakuje mi jeszcze kilku prezentów, ale do czwartku.. najpóźniej piątku się wyrobię. Szukając pomysłów na prezenty sama przy okazji z nich korzystam, muszę przyznać... że w sklepie jestem bardziej zdecydowana. Lubię tworzyć prezenty od siebie, nie takie prosto ze sklepu, tylko takie które wnoszą coś ode mnie, gdzie widać moją rękę :P

Dzisiaj coś łatwiejszego czyli.. prezent dla chłopaka/brata.
Wiadomo, znawca muzyki- płyta ukochanego zespołu, czemu nie? Myślę, że to nie jest drogi prezent ani taki z którym można nie trafić. Może pióro? Długopis Parkera? Nie że robię reklamę.. Jeszcze mi nie płacą na prowadzenie bloga :P Jak zwykle.. zegarek. Byle kupiony w dobrym jubilerskim sklepie z gwarancją, wymienioną baterią itp. itd. Gadżety! Kocham gadżety. Do samochodu, roweru, deski, nart, wszystkiego! Karnet do kina. Karnet na siłownię. Bilet na koncert zespołu. Może jest coś o czym mówił prze cały czas? Tylko szkoda mu kasy? 

Na prawdę, jest dużo pomysłów. Wystarczy poszukać, wszędzie coś znajdziemy.

Miłego wtorku. Jeszcze wtorek, środa, czwartek i wigilia klasowa, i wooooolne <3
Do jutra,
Zuz. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz