poniedziałek, 10 grudnia 2012

Snow

Święta w Hogwarcie <3

Od kiedy życzycie mi miłych dni, na prawdę takie są :)

Mój dziadek cały i zdrów wrócił już do domu. Nadal nie wiadomo co było przyczyną jego tak złego samopoczucia. Prawdopodobnie serce. Cóż, ma już swoje lata.

Mandarynki, dużo mandarynek.

Chcę się z Wami czymś podzielić, jest ktoś kto mnie interesuje swoją osobą. Z starszej klasy. Nie przedstawię Go. Jak wiecie, lepiej aby każdy wyobrażał sobie swój ideał. Wierzę, że coś z tego wyjdzie.. Chcę tego. Jak czegoś chcę to to zdobywam. 

Białystok nocą jest piękny i tylko wtedy warto Go oglądać :)

Macie pomysły na bajkę dla dzieci z morałem? Muszę takową napisać.. Kompletnie nie mam pomysłu. To jest trudniejsze niż powstrzymanie się od kawy przez tydzień.

Kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa kawa//

Chciałam jeszcze wspomnieć, że dzisiaj wybiło 500 wyświetleń! Uhuhuhu.. Jaram się jak Rzym za Nerona.

Ostatnio zastanawiałam się nad reklamami. Nie które są ciekawe, z fabułą, przekazem, są takie interesujące, może mnie jako konsumenta nie przyciągają, bo nie jestem łatwowierna, jednakże widać od razu, że ktoś nad nimi myślał, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jednakże większość jest bez sensowna, po o tworzyć takie reklamy jak np pewnego serka: Sytuacja na polanie, gdziekolwiek, nie ważne, piknik, szczęśliwa 3-osobowa rodzina i córka coś czyta następnie zadaje pytanie: Tato co to są konserwanty? - Nie wiem, odpowiada ojciec... - Hmm. a barwniki, sztuczne zagęstniki? - Też nie wiem córeczko.. CO TO DO CHOLERY MA BYĆ? Dziewczyna chciała się czegoś dowiedzieć a później za kilka lat na lekcji nauczycielka się spyta o to samo a dziewczynka dostanie kosę.. w żebra. Hehe.. Nie jestem śmieszna. Pytanie do Was.. Przekonują Was reklamy? Czy tak samo uważacie, że nie które z nich odmóżdżają? Napiszcie coś w komentarzu.

Ps. Nie podoba mi się nowy wygląd YT. 

Miłego wtorku,
Do jutra,
Zuz. 

2 komentarze:

  1. Mnie ani troche reklamy nie przekonują .. no chyba że to o słodyczach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAKOMCZUCH ! :D
    hehe
    Co do reklam to nie przywiązuje do nich wagi. Nie lubię ich bo tylko pamięć zaśmiecają. Co za tym idzie, nie przekonują mnie one w zadnym słowa tego znaczeniu.

    Miłego wtorku :)
    Ps.
    Kami przestań jeść te słodkości bo się roztyjesz. Potem będziesz płakać. Zrób sobie małe postanowienie adwentowe ( choć w twoim przypadku to to postanowienie nie będzie małe ... ). :p Tylko się nie obrażaj kociaku :)

    OdpowiedzUsuń