poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nice


Myśl na dziś. Why not? 

Chcieliście bym opowiedziała coś o sobie.. Kurczę.. Nie za bardzo umiem. Lepiej by było byście w komentarzach zadali pytania, a w następnym poście na wszystkie pytania odpowiem :)

Czuję się taka zmęczone. Właśnie! Nie pracuje w szpitalu.. Mój dziadek jest teraz w szpitalu, w stanie ciężkim, po dwóch zawałach.. Każdego dnia ktoś przy nim siedzi. Ostatnia noc przypadła mnie. Było okej. Nic się nie wydarzyło, oprócz kilku telefonów mamy, która się zamartwiała. Po nocnej zmianie na 8 do szkoły, nie miałam nawet jak tym razem zaspać. Przeturlałam się cały dzień przez lekcje i w końcu w domu. Dzisiaj śpię w swoim łóżeczku. W czwartek będę miała zmianę. Tym razem w dzień, więc nie pójdę do szkoły. Nie potrafię się tym cieszyć, bo jakim kosztem.. 

Dawno się nie wyszalałam.. Znaczy. Nie tak dawno. Bo w piątek był koncert, jednakże myślę o jakiejś imprezie.. Trzeba coś wykombinować. 

Miłego wtorku,
Do jutra,
Zuz.

4 komentarze:

  1. Przykro mi z powody twojego dziadka. Oby szybko wrócił do zdrowia.
    Podziwiam cię. Ja ty sobie dajesz rade to ja nie wiem. Szkoła, szpital i jeszcze masz chęć na imprezy... dziewczyno jesteś niesamowita.
    Mamy zadać ci pytania na które mogła byś odpowiedzieć ? Hmmmm.
    To może ...
    Jeśli miała byś wybrać epokę w której byś żyła była by to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę Michael ty to masz wyczucie, prawie w tym samym momencie dodaliśmy komentarz. Pozdrów dziadka ode mnie. :)
    A oto i moje pytanie : jakie słodycze lubisz najbardziej na świecie i jakie jest twoje marzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się mała. Mam nadzieje że Twój dziadek szybko wyjdzie ze szpitala.
    Jesteś niezwykła. Mam wrażenie że rozpiera Cie energia.
    Jeśli chodzi o pytanie to : jaką Siebie widzisz a jak postrzegają Cie inni ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps.
    Masz racje Kami. Wszyscy mamy podobne wyczucie czasu :)

    OdpowiedzUsuń