niedziela, 2 grudnia 2012

Call me..

Dziękuję, że się ujawniliście! <3 Jesteście wspaniali! 

Właśnie się pokłóciliśmy. Trudno opisać o co. Okazał się zwykłym gówniarzem. Nie jest mnie wart. Więc trzeba zmienić status związku.
Z "w związku" na "wolny". To głupie. Czemu "wolny", może jestem szybka? Bez sensu..

Tak. Dzisiaj trochę o związkach. Nie jestem najlepszą osobą by o nich pisać. Nie było ich tak wiele bym mogła wypowiadać się na temat strategii przetrwania w związku. Trochę melancholii się przyda. Kilka kropel depresji. Szczerze chciałam by nam wyszło. Starałam się. Wszystko na marne. To nic. Na pewno sobie kiedyś kogoś znajdę. taka trochę niepoprawna optymistka ze mnie. 

Jest niedziela. 7 dzień tygodnia. Siedzę w tonie papierków po cukierkach. Dziś nie przeszkadza mi bród. 
Jutro poniedziałek. 

To chyba wszystko tłumaczy. Robię wszystko byle się nie uczyć. Nie jest to normalne zachowanie. 
Coś na koniec dnia. O dziwo nigdzie dziś nie idę pić. Tylko ze względu na to, że mam nocną zmianę w szpitalu. http://www.youtube.com/watch?v=G2fOum_KWQU

Miłego poniedziałku misie,
Do jutra, 
Zuz

4 komentarze:

  1. Przykro mi z powody twojego zerwania. :(
    Wpadam do ciebie. Posiedzimy razem w papierkach po słodyczach. Kocham słodycze :D
    Pracujesz w szpitalu ?O.O łał. Nieźle. Jak ci idzie ? Zapewne to ciężka harówa? i dla czego medycyna ?
    Tak w ogóle to może byś napisała coś WIĘCEJ O SOBIE jaka jesteś, cechy charakteru i osobowości co ty na to ?:)
    Pozdrawiam Kami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pracuje w szpitalu. Po prostu dzisiaj siedzę przy łóżku mojego dziadka, zmieniam mamę. Zapraszam na słodycze! Jak najbardziej! *.*
      Na prawdę chcesz czytać o cechach mojej osobowości? Miło mi :3 Coś się nie długo pojawi. :)

      Usuń
  2. Heh. Nie ma za co dziękować. Bardziej to chyba podziękowania powinny być skierowane do Ritsu. To ona zaczęła wyrażanie swojej opinie na twoim blogu i jakby po trochu zachęcała tym wszystkich innych :) Zresztą Kami chyba myśli podobnie czesz nie ty łasuchu ?:)))
    Ogólnie to podpisuje się pod całym komentarzem powyżej ( autorstwa Kami).
    I chętnie byś się czegoś o Tobie dowiedział :D
    Miłego wieczoru, powodzenia w pracy i dobrego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje się pod prośbą zadaną w komentarzach powyżej.
    Zdrowia życzę dla Twojego dziadka.
    Ps.
    Podoba mi się ta piosenka na końcu twojej notki.
    Miłego poniedziałku... jeśli w ogóle początek tygodnia może być miły =.=

    OdpowiedzUsuń