środa, 12 grudnia 2012

Najt

Kilka zdjęć z Białegostoku nocą. Robione kalkulatorem, więc nie zwracajcie uwagi na jakość
Podczas wieczornej eskapady na miasto. Urzekło mnie piękno tego miasta na święta.
Dziś 12.12.12. Musiałam to napisać.
Na tym zdjęciu --------> choinka stojąca na przeciwko restauracji Astoria, przy ratuszu miejskim, i fontannie. Na rynku Kościuszki.
Kiedy tak sama jak co dzień jadłam obiad w Astorii pomyślałam, że będę co jakiś czas dodawać zdjęcia. Różne, najróżniejsze. Chcielibyście?

Z racji, że święta: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=J-8VCL4uSUc&NR=1


<------ przyozdobione drzewa, w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej.

Będę teraz Wam męczyć świętami. ŚWIĘTA IS CAMING! :)

Jak się przygotowujecie? List do Mikołaja wysłany?
Mój już dawno. 
Lubię święta ze względu na to, że zawsze wtedy jesteśmy całą rodziną. Co często się nie zdarza.










<------ Pałac Branickich. Co robicie na sylwestra?

Miłego czwartku, 
Do jutra,
Zuz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz