wtorek, 16 lipca 2013

I bo stara historia ma nowe rozdziały

Oezu, wróciłam :3

Kocham Was baaardzo mocno. Wiele sie wydarzyło. Zmieniłam się. Tym razem na lepsze. Mam więcej czasu, i tak zdałam do następnej klasy.

Muszę się do czegoś przyznać. Nie nazywam się Zuza. Moje prawdziwe imię to Alex. Nie Alexandra. Alex. Rodzice dali mi takie imię podczas chrztu. Nie przepadam za nim. Jest bezpłciowe. Dlatego przedstawiałam się jako Zuzanna.

Może mi wybaczycie, bo wszystko inne prócz imienia to szczera prawda. Nie oszukiwałam pod żadnym względem.

Mam ochote wrócić. Trochę poopowiadać. Coś o moim życiu. Coś o życiu moich przyjaciół.

Zobaczycie, zmieniłam się na lepsze ; )

To tyle ode mnie na dzisiaj.

Miłego wieczoru ; *

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Dobrze, że wróciłaś. Tęskniłem za Twoimi wpisami, które śledziłem praktycznie od samego początku :) Szkoda, że nie powiedziałaś o Twoim prawdziwym imieniu :C

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń