poniedziałek, 14 stycznia 2013

SOAD W POLSCE!

Hey!

Poniedziałek wcale nie taki zły jak się spodziewałam. Dowiedziałam się że SOAD będzie w Polsce! Tak bardzo się cieszę.. Nawet nie wyobrażacie sobie jak. Mam kilka ukochanych zespołów. System Of A Down, Muse, Linkin Park - moje ulubione! Koncert odbędzie się 13 sierpnia 2013 r w łódzkiej Atlas Arenie. Oczywiście mnie tam nie może zabraknąć! Jadę! I zbieram ekipę na podróż, by nie było smutno samej, jak chcesz jechać ze mną to pisz w komentarzu :)

Tak bardzo się cieszę z koncertu, że o niczym innym nie myślę. SOAD w POLSCE! Tyle wygrać.. Tak bardzo.. Popłakałam się ze szczęścia. Kiedyś marzyłam by mój pierwszy pocałunek był właśnie na takim koncercie, cóż...  nie będzie pierwszy, ale może będzie najlepszy. ;)

Właśnie zjadłam naleśniki z nutellą, tak wiem.. tak bardzo mainstreamowe. I tak są pyszne! 

Jak plany na ferie? U mnie, dwa tygodnie zapełnione wyjazdami. Pochwalcie się w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz