sobota, 12 stycznia 2013

Wróciłam :)

Trochę mnie nie było. 
Musiałam trochę odpocząć od wszystkiego. Wyjazd dobrze mi zrobił. Zamierzam pisać częściej :)

Dużo się zmieniło. Jestem sama. Moja przyjaciółka to tak na prawdę obca mi osoba. Rodziców nigdy nie ma i ciężko mi z tym. Nie poddaje się, bo życie jest jedno.
Właśnie.. Kim jesteśmy by decydować się na taki czyn jak samookaleczenie, samobójstwo? Nawet nie jesteśmy panami swojego życia. Dostaliśmy jedno życie, nie będzie powtórki. Należy wykorzystać daną szansę jak należy. Znaleźć cel. Spełniać marzenia. Nie warto jest się przejmować opinią ludzi. Ludzie są źli.
Wścibscy. Nie dobrzy. Sztuczni. Fałszywi. Wredni. Mściwi. Beznadziejni. Złośliwi. Trzeba szukać osób właściwych. Szczerych. Celem w życiu może być poszukiwanie prawdziwego przyjaciela. Gdy znajdziemy takiego będziemy wiedzieć, że to on.


Przyszedł czas bym zaadoptowała kotka. Mogę stworzyć rodzinę dla jednego kota. Myślę, że moja Kicia nie obraziłaby się, już wiele czasu minęło odkąd jej nie ma. Bardzo za nią tęsknię, ale może to czas na danie domu innemu zwierzęciu? Uszczęśliwię jednego kotka. W czwartek jadę do schroniska. Zobaczymy, czy któryś mnie zechce :)

Tyle na dziś. Będę pisać częściej. Bardziej o mnie. O moich przemyśleniach. Moim życiu.

Miłego dnia,
Do jutra,
Zuz.

1 komentarz:

  1. Czesc. Bardzo się stesknilem za Twoimi wpisami. Czytając dzisiejszy uswiadomilem sobie, ze może i nie warto odbierać sobie życia. W czwartek także jadę do schroniska więc może się spotkamy. Do zobaczenia :)

    Pozdrawiam Grubasek :)

    OdpowiedzUsuń