niedziela, 13 stycznia 2013

WOŚP!

Hejciak :3

Jak wszyscy dobrze wiemy dziś XXI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku przegapiłam termin zgłoszeń, dlatego nie kwestowałam. Tak bardzo żałuje. Kurde. Nie ważne, mam nowe postanowienie :) "Za rok będę kwestować z swoją sunią na XXII Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" O tak. Publiczne wyznanie do czegoś zobowiązuje. Jeżeli nadal będę prowadzić tego bloga, to przypomnijcie mi, będę wdzięczna :)

To, że nie kwestowałam nie zwalniało mnie z uczestnictwa w WOŚP w Białymstoku. Oczywiście byłam. Wrzuciłam do puszek ok dwóch stów, więcej nie miałam, dostałam milion serduszek i jestem prze-szczęśliwa. Dzisiaj będę dobrze spać :) 

Ostatni poniedziałek przed feriami. Cieszę się. Dużo ocen do poprawienia. Dam sobie radę.

Miłego dnia,
Do jutra,
Zuz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz